Hallprojekt del 1

Jag har hållt på klurat ett tag hur jag ska få till det i hallen med jackavhängning och diverse annat.
Jag älskar vår tapet och vill lixom fortsätta med det temat lite...
Här är en bild som togs förra året:
Och det är såhär jag helst vill ha det oxå
Problemet är bara plats, förvaring mm
Och vår hall är stor men inget bra ställe att hänga av jackan. Så mest logiskt är tyvärr här.
Så nu har jag börjat att prova lite för att se vad som blir bäst mot denna snygga tapet..
 
Så här är jag nu! Men jag försöker att sälja bort en byrå som då är min sambos =) Får se hur det går, kanske att jag får sälja en av mina egna istället. Men det måste göras för att få plats.
Så då försvinner den och jag kan få dit en pall att sitta på samt någon form av skoförvaring.
 
Här är zinkblomlådor som jag har sprayat en och satt upp de båda på väggen som en mini bokhylla =)
 Sedan så fick jag för mig att klä in en galje i skinn för en rolig detalj....
 
 
 
Ja ni blir uppdaterade sen med del 2.

Kommentera inlägget här :