Säljare Zbh

Jag har precis blivit säljare för ett inredningsföretag som heter Zelected by Houze
 
 
Det känns jättekul. För att sälja detta så har man värdinnor och de ordnar partyn som jag kommer och visar upp i hemmet.
Det blir ju mer och mer att folk inte har tid att gå i affärer och leta inredning till sina hem. Man hinner heller inte träffa sina vänner och bekanta för att tiden inte räcker till.
Då är ju det perfekt att dra ihop ett gäng för att tillsammans shoppa och prata om hur man vill ha det hemma, samtidigt som man har tid att sedan sitta ned och umgås över en fika eller ett glas vin.
Tanken är att jag även ska kunna ge tips och råd till de som vill under kvällen, med allt som hör inredning till =)
 
Här kan ni kika på produkterna i vårkatalogen:
http://np.netpublicator.com/netpublication/n34942154
 
Hör mer än gärna av er om det låter som något för dig och dina vänner!
 
Här är en av mina favoriter, Black Jewel som pryder mitt fönster med mina smycken:
 I bakrunden är oxå en produkt från Zbh, en nätkupa som man kan ha vad man vill i. 
En växt eller en favoritgrej av nå slag. Jag har valt att lägga i ljusbollar!
 

Kommentera inlägget här :