Homestaging nr 2

Förra veckan fick jag i uppdrag att styla (staging) en lägenhet inför försäljning.
Det är en 3:a på 100kvm i ett stort gammalt stenhus byggt 1925.
Verkligen JÄTTEKUL!
Killen som bor där ville verkligen ha hjälp, han har inte brytt sig så mycket om att inreda och matcha ihop innan =)
Så det har varit fantastiskt att få göra detta. Jag har använt mig av befintliga möbler, men möblerat om en hel del, och piffat med textiler och annan inredning för att få det se mer inbjudande ut.
Tyvärr var jag så ivrig att börja med detta att jag glömde att ta förebilder.
Så jag ska försöka förklara lite efter hand bilderna kommer lite hur det såg ut innan =)
 
Vi börjar med Hallen: 
Innan var det bara en stor klädhängare/hatthylla och skohylla i ett, som upptog hela hallen, så att den kändes trång och rörig.
 
 
Sen fortsätter vi in i vardags/allrummet:
Här hängde det lila gardiner från Indiska matchat med kudde i lika tyg, samt en orientalisk matta. Möblemangen var i stort sätt tvärt emot vad det är nu...
 
Sen flyttar vi vidare in i pojkrummet:
Här stod det ett skrivbord, en jättehög bokhylla, massa leksaker och en tom säng.
 
Köket:
Bara röjt undan och piffat lite.
 
Sovrummet:
Innan stod ett stort skrivbord och en tv här.Persienner nere och inget i fönstren.
 
 
Sist men inte minst, Badrummet:
Innan var persiennen nere, inga blommor eller annat plock.
Efter: Satt film på fönstren för ljusinsläpp men ej insyn. Nya handdukar och lite annat piff =)
 
Ägarna av lägenheten är supernöjda!
Så då kan jag inte annat än vara lika nöjd jag med!!

Kommentera inlägget här :