Drömfångare

Jag har börjat att tillverka drömfångare med min egen design.
Det är verkligen superroligt.
Jag gör efter beställning så alla blir personliga och unika.
Här är en helt i naturvit/vit som är 30 cm i diameter och ca 1m lång.
 
 
Fick en beställning på en Helt svart, gigantisk drömfångare, här är den! 40cm i ringen och ca 120cm lång
 
Brun, beige, silver och grått fick jag som riktlinjer för den här beställningen som nu är skickad till Stockholm.
 
 

Dessa två är till två små bäbisar... 15cm diameter och  ca 70cm lång
Väldigt bra doppresent eller annan gåva.
 
 
Lådorna har piffats för drömfångarna =)
 
Här kommer lite bilder på tidigare drömfångare som jag gjort...
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej! Vilka fantastiska drömfångare du gör! Jag undrar lite hur mycket du tar för en? Säg tex 10cm i ringen & ca 20-30 cm lång? Mejla gärna svar, jag letade efter en mejl till dig men hittade ingen adress. Med vänlig hälsning, Johanna.

skriven

Kommentera inlägget här :