Rosa Present

Min fina vän Ida fyllde 30 år i lördags och jag ville ge något som jag vet är IDA och som jag gärna pysslat ihop lite själv. Så här kommer presenten och även tips till andra =)
En nyinköpt lykta från en butik som jag inte vill skriva =) Och loppisfynd  på bild nr 2
Jag köpte en sprayfärgburk på Colorama med färgen Rosa Explosion =) Märket heter PlasiKote
Jag har sprayat 3 gånger med 30 minuters mellanrum på dessa.
Den sista bilden fick jag skickad dagen efter så det gick hem=) Hon gillade verkligen en Rosa present...
Jag har odlat lite tomater här hemma, så en av dem har nu flyttat till Ida i Sandviken, planterade i en konservburk, som även den självklart fick bli rosa.

Kommentarer :

#1: Ida

Åh jag blev ju såå glad. Blir så lycklig när jag tittar på mina fina rosa underbara ting <3 Tack bästa!!

Svar: Gulle Dig <3
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :