"Toalätt"

Vi har dusch och toa i separata rum, så på toan är det bara plastmatta på golvet sen är det tapet på väggarna.
Så en av väggarna kan man skoja till det lite med..
Så tills idag har jag haft upp en tapet som livat upp det lite, den kommer från Rusta.
Men som vanligt så tröttnar man efter ett tag.
Så nu hämtade jag upp en spegel från förrådet som stått där i 2,5 år ungefär.
Den ska jag ha upp på väggen för att få in lite mera rymd och ny id'e helt enkelt.
Och här kommer lite zoomade bilder på mitt nya fina vykort och affich som jag införskaffat på lagerhaus         (men inte den minsta)
Kan vara bra att kika på morgon och kväll <3
Här är min andra hälfts bästa bok =) så den får hänga här!
Ett litet tips om man har ett tråkigt badrum som vi, är att sätta upp lite tavellister och pynta med ljus, smycken eller parfymer å andra favoritsaker som man vill ha framme. det blir lite mer personligt.
Och defenitivt trevligare att vara i badrummet.
 
Avslutar med lite lyxigare badrum som inspirerar till framtiden =)
 

Kommentera inlägget här :